Saturday, May 14, 2011

seksanya menunggu khamis~

hye guys.
actually i dont have a good mood now.
semuanya gara2 balik lambat!!!! damnnnn!!
actually seronok mmg seronok nk balik kan. mklomla da 4 bulan lebih kot x jmpk family. mmg excited. xtipu dowh. sbb aku dok jauh en. kalu org lain xtaw ah. hehe. tp ya ampun, aku sedih tol sbb tiket airasia aku tertera tarikh 19 hb, yakni lg  hari kot dok sabah. damn damn damn! tension dowh. kwn2 aku pakat tarik beg AF depa dah. sabaq je aku tgk. makan dalam tol. grrrrrr. plg sakit ati tgk they all update status dgn "alhamdulillah, da slmt smpai semenanjung da" pstu tag2 nme aku an. mmg membara2 la aku bcanye. huhu. tp xpe. tu hari korg, nt aku da smpai jejak tanah besar semenanjong insyaallah aku lg akan update status, nk gtaw 1 dunia. hahaha!! *gelak setan.

okay, yana enough of that.

you know what, yg plg xthn, org ksygn kita da blik umah da, yg kita la dok tgedik2 lg kt sabah ni. sabo jela~ si dia pon sabo je tgu. huhu. xpela asalkan 19 nt aku jejak jgk insyaallah tnh besar semenanjung. plg aku xtahan is, aku xtaw apa yg akan aku buat spnjg  hari ni. nseb baekla dpt wifi. kalu x aku rsa ak habiskan masa dgn tidoq je. shit!  5 dayss wehhhh!!! tak le blah!  5 hari mcm 5 taun weh! seb bek iman dlm dada kuat jgk. kalu x ngamok2 da kt ums ni. haha. n luckily ada senior bilik aku yg final year nk blik skali aku. kalu x mmg merempat la aku sorg2 kt cni. dgn geng nk blik skali pon xdk. sadis gila. :(

tp last skali, aku bersyukur la stil dpt balik umah. drpd kak2 senior aku yg tpksa stay smata2 psai tesis and viva depa. but i know, im going to experience what they feel now. dahla nk kena byr sewa dok cni 5 hengget plak. da la student. mana la nk ad duit sgt weh. tmbh2 duit abih tang tesis je lebih. mmg btol2 kena berdikari la nt. im going to feel it for the next 3 years. tgkla nt, pejam celik pejam celik da 3 taun. cepaaattt ja masa berlalu.

eh, aku lari dr tajok asal ke? asalnya nk cita psl seksa nk menunggu khamis. tba2 pusing p tang senior plak. haha. okayla guys, nt2 aku rsa nk update aku update la lg. till then, take care ye semua. love you! <3

p/s: sekadar luahan rasa. lots of love from leeya :)

No comments:

Post a Comment