Wednesday, November 10, 2010

alahaii exam oh exam =.=

salam 1 malaysia kpd sume yerr..first time ngengade rse nk berblogging ni..cm syok jee..tu yg menerai jgk tu. hehe.

tnpa mmbuang masa yg sdah mmg ku buang demi berblogging ni marilah kta trus kpd topik hari ni: EXAM (amboi mcm nk jwb exam plak huhu).adoyai..mgu ni and afterwards sememangya bkl mlunyaikan otak ku ni..haishh..
rini ja da membuatkn aku separoh mati mengingat mechanism2 yg ad dlm organic chem pdhal yg naik soklan taon lps jgk! siooootttt. geram den eh! skang ni aku tawakal jelaaa. da wat stkt yg mmpu. T.T.

so exam2 yg sterusnya yg lbh mncabar kegeniusan aku adalah..jeng jeng jeng! MATHS! ak xtaula nape ssah sgt nk tere dlm maths ni.(perghh ayattt~).pdhal ak yg mls nk buat latihan. huhu. tp kn..kalu ak suka sbjek maths mst lg trbukak ati ak nk wat maths an??huhu. so hrpn ak pd mgu ni sblum exam maths memanggil2 ak dan teman seperjuanganku yg lain, marilah kita sama2 buat studygrup ke, gosip2 ke..eh trlebih suda ni. hee.


pape pn exam yg tdak kurg mencabarnye spt titas, teknik kemahiran belajar (plg anti huhu), grammar in context and etika profesional tdk akn daku lupakan. hehe. aku "sayang sgt2" ngan exam! btw kt cni aku nk ucap gudluck to all yg amek exam utk hari2 yg mndatang.




dan kpd yg da balik rumah tu sesungguhnya sy sgtla jeles ngan kalian sbb da berbulan ak dok sabah ni.. da lame xmrase mknn smnnjong..rndu gla mummy and daddy..huuu..tp dun wory ak bkl blik jgk. cuma lmbt sikit je dr anda2 yg da balik tu. ibu ayah nntikan kpulangan anakmu!! :))